2012年12月13日 星期四

線上英語(線上英文)師資群介紹

把英文課變好玩的線上英語老師


"Hi! My name is teacher Marestar but you can call me Star. I am a fun and loving person. I love dancing and singing but cooking is really passion. You can give me any ingredient and I can create a stunning dish out of it.
“嗨!”我是Marestar,但你可以叫我Star。我是個風趣、有愛心的人,我喜歡唱歌跳舞,對烹飪充滿熱情。不管給我任何食材,我都可以將他們烹調出滿桌子的佳餚美食。

When it comes to teaching, I always try to make each class fun without sacrificing the quality of my teaching. I taught Korean kids for quite sometime and I already mastered making every single lesson interesting. I also taught Japanese and Chinese professionals online for more than 1 year.
在英文教學上,我總是試圖營造愉快氣氛而無損我的教學品質。我教過韓國學童已有相當久的一段時間,我擅長把每堂課都變得活潑好玩。我也有超過一年的教授日本和中國的職場菁英英文的經驗。

I've been teaching English for about 4 years now, although my experience is mostly with one on one or private tutoring.
我的教學方式主要是一對一的課程或私人家教,至今,已累計有4年左右的英語教學經驗。

My main goal is to impart my knowledge on the English language to students who are eager to learn. I love teaching as much as I love cooking. It is my pride whenever I see students improve and learn the language.
我主要教學目標是將個人的英語知識傳授給所有一心向學的學生。我對英文教學的熱忱一如我對烹飪的熱情。每當我看到學生有所進步,這就是我最大的驕傲。 
教學經歷() Teaching Experience (Year): 
超過4年  over 4 years 
適合學員:Suitable level
英文程度1級~7級  Level 1~Level 7
教學專長Teaching Professional Specialty :
英文發音、英文文法、日常英文會話
Pronunciation, Grammar, Daily Conversation

沒有留言:

張貼留言