2012年12月13日 星期四

外籍老師~歐美籍 線上英語師資介紹

我是讓你雅思輕鬆得高分的Eva外籍老師


Hi! My name is Eva. My star sign is Pisces and I was born in the year of the Dog. (That would be 1982. You do the math how old I am!) I have about ten years of teaching experience. I have been working as a home-based English teacher tutoring learners of different ages. I am very aware of students’ difficulties in learning a foreign language. I like to teach English in context, enabling students to learn from actual language use and to practice meaningful conversation. My motto is ''Making learning English Fun!'' My teaching style is organized and systematic, helping students to pass English proficiency exams successfully. On the other hand, having worked as purchasing and marketing manager in an offshore company for 5 years, I also know how to assist students improve their Business English, negotiation skills, or even elaborate their business plans.

I am an experienced online IELTS teacher, knowing how to assist students to pass the exam, providing them with tips and tricks for higher score. I am a very friendly, patient, extrovert, and flexible teacher who will adjust teaching methods based on students’ learning style, pace, and needs. I am currently studying Pharmacy at Aristotle University of Thessaloniki (that is in Greece). I like reading, travelling, cooking and meeting new people. So if you want to learn English with me, keep in touch!


嗨!我的名字是Eva(伊娃),星座是雙魚座,生肖屬狗。我有十年以上的英文教學經驗,也在線上英文教學時接觸過各種不同年齡層的學生。我能理解學習一個陌生語言時所會遭遇到的困難,所以我喜歡用例子來教學,使學生能夠了解英文實際的應用並建構出有意義的對話。
我的教學理念是讓學生能夠快樂學英語,而我的教學風格則是非常有組織、有系統的。我曾幫助許多學生通過英文語言檢定,但同時由於我也曾擔任採購及行銷主管的職務,我也能幫助學員加強商業英語、談判技巧或甚至闡述他們的事業藍圖。

我是個非常有經驗的線上IELTS(雅思)講師,能夠協助學生通過考試,並提供許多解題小技巧,讓學生輕鬆得高分。我非常的友善、有耐心、外向,也能夠根據學生們不同的學習風格、步調和需求來彈性調整我的教學方式。我目前在希臘的Aristotle University of Thessaloniki進修藥劑學。我喜歡閱讀、旅行、烹飪和認識新朋友。所以如果想要與我學習英語,就讓我們線上見吧!

沒有留言:

張貼留言