2010年12月13日 星期一

線上英語師資介紹~讓你自然說英文的 Kiki老師


Hello, my name is Kiki! Did you know that learning English is such an interesting thing? Most of my students become my friends because we are not only learning but having fun with it. All of them like to share their life with me in English! Understanding the culture of the language and sharing with people is the key to learning English; this way, it will make you feel more comfortable and get you used to the language! Hi!Tutor provides a great platform for you because you don’t have to worry about commuting, and you can learn English anytime anywhere!

Hello,我是Kiki老師!你知道嗎?學英文其實是一件很有趣的事喔!我們在互動式學習中邊玩邊學,讓學習這件事變得不只是上課而已!也因此我的學生們後來都跟我成為好朋友,他們也漸漸的都能用英文和我分享生活上的事呢!了解語言的文化以及與人分享是學習的關鍵,這種方式會讓你更自然的吸收且更習慣開口說英文!HiTutor 提供了一個很好的學習平台給你,因為你不需擔心交通問題,而且隨時隨地都可以學英文!

Let me tell you a little bit about myself. I lived in New York for ten years; I studied business and education in University. After graduation, I worked in human resources for a couple of years and established a daycare center. Therefore, I have a strong background in business English and understand the educational planning. I completed my Master’s degree at University of Southern Queensland in Australia. 

讓我簡單介紹一下我自己。我在紐約居住了10年,大學時主修商業及教育。畢業後我在人事部門負責面試工作,爾後也經營了一家幼兒園,因此我很擅長商用美語及教育計劃。我也在澳洲University of Southern Queensland 獲得我的碩士學位。

I have been teaching for five years, and had successfully assisted many people in career changes or promotion to higher positions. Besides that, I also teach daily conversations, grammar, phonics, and business conversation, etc.

我有五年以上的美語教學經驗,已成功協助許多學生轉職或升職。除此之外我還教導英文會話、英文文法、英文自然發音及商用英文會話…等。 

Teaching Experience (Year): 5 years
教學經歷 () 5 年以上

Teaching Professional Specialty : conversation, Grammar, phonics, ,business English.
教學專長:英文會話、英文文法、英文自然發音、商用英文

Teaching experiences: GEPT, TOEIC, Grammar, Phonics, Reading, Writing and Business conversation
教學經驗:全民英檢GEPT、多益TOEIC英文文法、自然發音、英文閱讀、英文寫作,商用英文會話,英文面試技巧,英文履歷表撰寫。  

沒有留言:

張貼留言